כל התשובות

לשאלות שלכם

לא הצלחתם למצוא תשובה לשאלתכם?

נציגנו ישמחו לעזור!

מוקד שירות הלקוחות שלנו פעיל בימים א׳-ה׳ בטל׳ *3427 או בוואטסאפ במס׳ 054-744-0777
לשיחה עם נציג

איך? מה? מו מי?

הנה כמה תשובות לשאלות נפוצות

איך עובד תהליך ביצוע ההזמנה באתר סאן ג׳וי?

פשוט וקלי קלות! בוחרים חבילת נופש לאחד מהיעדים שלנו באתר, עוברים על פרטי החבילה ותנאי העסקה, ממשיכים למילוי פרטי הנוסעים בדף ההזמנה, מבצעים תשלום וסיימנו! אמרנו קל?

מסתבכים? ניתן כמובן לבצע הזמנה ישירות דרך נציג שירות הלקוחות במס׳ 03-3851244

האם ניתן לבצע הזמנה לצמיד מסיבות ברגע האחרון?

בוודאי! ניתן לרכוש צמיד מסיבות גם ברגע האחרון ואפילו מומלץ.

המחיר באתר אונליין אטרקטיבי במיוחד וללא דמי טיפול.

האם יש נציגים של סאן ג׳וי ביעדים?

בהחלט כן, בכל יעדי הקיץ שלנו ישנם נציגים אשר אחראים ומוסמכים בעלי יכולת עזרה ומתן שירות בכל רגע נתון בחופשה שלכם 24/7 מסביב לשעון.

האם ניתן לבחור מקומות ישיבה בטיסה?

אין אפשרות לשמור מקומות ישיבה ספציפיים בטיסה באתר סאן ג׳וי.

יש עיכוב/דחיה לטיסה, מה עושים עכשיו?

במידה וטיסתכם התעכבה מסיבה כלשהי מעל 8 שעות הנכם זכאים לפיצוי ע״פ החוק. זכויותיו של הנוסע בכל הכרוך בעיכוב, ביטול או הקדמת טיסה מפורטות היטב בחוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה), תשע”ב-2012.

מתי אקבל אישור מלא על ההזמנה שלי וכרטיסי טיסה?

אישור ההזמנה מתקבל לעיתים תוך מס׳ דקות ו/או שעות בודדות, אך לא יאוחר מ-48 שעות.

בהזמנת טיסות צ’רטר כרטיסי הטיסה נשלחים לדוא״ל כ-48 שעות לפני הטיסה.

כמה זמן לפני הטיסה עליי להגיע לשדה התעופה?

עקב העומסים הכבדים בשדה התעופה בחודשי הקיץ אנו ממליצים להגיע לפחות כ-4.5 שעות לפני ההמראה.

בנוסף עליכם לוודא כי יש ברשותם דרכון בתוקף של לפחות 6 חודשים.

אילו אופציות תשלום אתם מכבדים?

אנו מכבדים את כל סוגי כרטיסי האשראי. ניתן לחלק את העסקה ל-3 תשלומים ללא ריבית.

בנוסף ניתן לבצע תשלום עד 3,600₪ בביט או תשלום בהעברה בנקאית.

כל אחד משלם על עצמו , האם אפשרי לפצל את התשלום על ההזמנה?

בהחלט!

סאן ג׳וי פיתחה פיצ׳ר מיוחד שיעזור לכם לפתור את הבעיה בקלות!

אם אתם כמה חבר׳ה וכל אחד מכם מעוניין לשלם עבור עצמו בנפרד, אין בעיה!

בעמוד ביצוע ההזמנה ניתן ללחוץ על כפתור ״פיצול תשלומים״ ואתם באופן אוטומטי מועברים לעמוד מיוחד שמפצל את העסקה שווה בשווה, וכל אחד יכול לשלם בכרטיס שלו ואפילו לחלק את העסקה לתשלומים!

מהם תנאי הביטול עבור הזמנות באתר?

בכדי להתעדכן ולהבין היטב את תנאי הביטול יש לעיין בתקנון החברה, חברת סאן ג׳וי בע״מ עומדת בתנאי חוק הגנת הצרכן בכל הנוגע לספקי תעופה ונופש בישראל.

רכשתי חבילת נופש ממקום אחר, אפשר לרכוש צמיד מסיבות מכם?

בוודאי, ניתן לבצע רכישה לצמיד מסיבות או אטרקציות לחופשה שלכם בנפרד ולקבל את הצמיד מהנציג שלנו ביעד.

מה זה אומר ״צמיד מסיבות כלול בחבילה״?

זה דיי פשוט, ישנם חבילות נופש בהם סאן ג׳וי החליטה לכלול את צמיד המסיבות בתוך החבילה וכך לחסוך עבורכם בזבוז זמן מיותר ביעד על רכישת צמיד המסיבות בנפרד, כאב ראש מיותר, והכי חשוב – חיסכון משמעותי ובלי הפתעות ביעד.

האם ניתן לבטל/לשנות את ההזמנה 48 שעות לפני ההמראה?

ברוב המקרים הביטול אינו אפשרי בהתאם לחוקי הכרטיס וחוקי חברת התעופה.

האם ניתן לקבל מידע נוסף על חבילת הנופש טרם ביצוע ההזמנה?

בהחלט! אפשר לחייג אלינו למוקד שירות הלקוחות במס׳ 03-3851244 ולקבל מענה ישיר מאחד מנציגנו או לחילופין לפנות אלינו בהודעת WhatsApp למס׳ 054-744-0777

האם עלי להדפיס את כרטיסי הטיסה?

אכן, מומלץ בהחלט להדפיס את כרטיסי הטיסה ואישור ההזמנה שקיבלתם מסאן ג׳וי בדוא״ל.

המזוודה שלי לא הגיעה ליעד, למי עליי לפנות?

יש לגשת לנציגי האבדות ומציאות בשדה התעופה אליו הגעתם ולאחר מכן המשך טיפול מול חברת התעופה איתה טסתם.

קניתי צמיד מסיבות ואטרקציות באתר, איך ניתן לקבל אותם?

את צמיד המסיבות ניתן לקבל ישירות מהנציג בעת הנחיתה ביעד.

יש להציג אישור הזמנה ושמות הנוסעים לקבלת צמיד המסיבות.

יש בידי שובר זיכוי או הנחה, איך אוכל לממשו?

בעת מילוי פרטי התשלום בדף ביצוע ההזמנה באתר, מופיעה תיבה ״קוד קופון״ ניתן להזין את קוד ההטבה ולקבל את ההנחה המובטחת.

חזרה
בואו נדבר בוואטסאפ
עקבו אחרינו באינסטגרם
שלחו לנו דוא״ל
חייגו אלינו 3427*
    דף הבית
    אזור אישי
    שימו עוקב
    חפשו דיל לקיץ